Trudne zadania wedding plannera

Wiele par, które planują wesele, rozważa skorzystanie z usług specjalistycznych firm zajmujących się organizacją wesel, przyjęć, eventów. Jednym z głównych źródeł wątpliwości, które zniechęcają pary planujące ślub do tego, żeby powierzyć organizację wesela firmie organizującej przyjęcia, są koszty takiej usługi. Jak wiadomo u progu przygotowań trudno jest przewidzieć dokładny zakres, w jakim będzie potrzebna pomoc przy organizacji ślubu i przyjęcia weselnego. Wiele aspektów wychodzi na różnych etapach zaawansowania procesu przygotowawczego. Należy podkreślić, że cena jest uzależniona od tego, czym będzie musiała zając się firma organizująca przyjęcia. Osobne stawki są za organizację ślubu w kościele czy Urzędzie Stanu Cywilnego, a inne za organizację wesela. W obrębie kosztów przyjęcia weselnego wyszczególnione są usługi doradcze przy wyborze sali, strojów, środków transportu. To trudna sytuacja także dla osoby pracującej w charakterze konsultanta ślubnego. Na wstępie nie da się często przewidzieć, jak wymagający będzie klient. Są pary, które decyzje organizacyjne dotyczące ślubu i wesela podejmują w ciągu kilku minut. Takich konsultanci ślubni lubią najbardziej. Jednak zgodnie z zasadą, że w każdym układzie musi istnieć równowaga, na drugiej szali można postawić klientów nad wyraz trudnych. Takie osoby tygodniami wybierają na przykład salę weselną, a co szczególnie kłopotliwe – potem kilka razy zmieniają decyzje dotyczące przyjęcia. Jak nie trudno się domyśleć, czas, jaki wedding planner poświęca na satysfakcjonującą obsługę tych ponadprzeciętnie wymagających gości, jest wielokrotnie dłuższy, niż standardowy. Poza aspektem czasowym, który można obiektywnie zmierzyć, organizacja przyjęć, wesel czy eventów może być różnie stresująca. Często poziom adrenaliny, jaki udziela się organizatorom, zależy nie od okoliczności zewnętrznych, lecz od samego klienta. A przecież żaden wedding planner nie powie, że organizacja ślubu tej pary będzie kosztować więcej, gdyż sprawia ona wrażenie konfliktowego klienta.

Comments are closed.